Wednesday, October 27, 2010

kisah satu malam.....

tarikhnye 9/10/10

alkisah nyer pada malam tersebut...adalah satu perbincangan asiment Petrokimia....maka alkisahnyer bermulalah aku n rakan2 sperjuangan membincangkan n myiapkan asiment itu.. dek kerana esoknye nk kna present.. aku myiapkan proposal manakala arakian sekian kawan2 ku yg lain melakukan shooting utk iklan produk kami yg entah hape2 tuh....setelah x sampai pun sepurnama... kerja kami pun siap ngan jayanya.. aku pun berangkatan lah pulang ke rumah sewa....

pabila melihat jam di henpon (coz x pkai jam tangan hehe3) ..jam sudah menunjukkan jam 12.35... maka ku sudah merumuskan bahawa pagar kecik itu sudah dikunci... maka aku dan kawanku pun mngambil kepuutusan drastik untuk guna pagar tngh... nk di jadikan permulaan kisah malang ku.. pagar tengah berkunci rapat (dalam bahasa kelate kuci kemah keming rapak jikk)... aku pun ber patah balik ke pagar blakang yg kecik 'comel' tuu... dan hendak ku jadikan kisah novel malangyer... datang lah hmba Allah ni..PAk...G...... aku pun dgn penuh sopan dan susilasantunyeer meminta agar PG tersebut membukakan pagar itu...akn ttp dia enggan melakukan sedemikian... dan aku pun dgn berat hati mgajak kawanku mmanjat pagar...seteleh beg galas bersama laptop kesyangan ku sudah selamat berada di luar pagar...dan aku masih terkial2 memboloskan diri...maka dengan TIBA2 PG td datang dan sound ... "awak ingat ni hotel ker nk kuar masuk ikut suka hati jerr".. aku pula menjawab " dah sy mintak Encik bukak pagar , cik xnk bukak, jd kami pnjat je lah....Dan di marah nyer PG tu ..di suruhnya kami menggunakan pagar utama yg jaraknya adalah lebih kurang 1 km, dari tmpat aku berada sekarang...memg sngt x bhati perut...ade ke ptut? x ke naya kalo aku dan kawanku di kidnap oleh sesape...sape nk bertanggungjawab...dan aku masih berkeras nk memanjatnye juga... tapi apa yg dia ckap...kalo awak nak balik jgak awak carik jalan laen.. ni "KAWASAN KAWALAN SAYA"

seteaut...

No comments:

Post a Comment